2/15/2016

Størrelse 0 - treng jo og klær

I mai/juni, kjem vårt 6.barnebarn!  Da er sååå kjekt!  Og klart må da barnet må få noko heimestrikka frå mormor- tilliks med dei andre.     Starten blir mjuk og varm med settet frå Dale (eg tok vare på mønsteret ifrå familien 5/15)     Hefte nr 310 
Teke meg i å tenka at grått kan være kjedeleg.....   men,sjå då kor fint det passar til sarte pastellar !!!   Har brukt akkurat 200 gram babyull til heile settet (minste str.)

                                    1000 mill. takk for fine ord og oppmuntringar  i bloggen min!! Så fint å ha trufaste "oppbackarar"  >>  sikkert mitt påfunne ord, men pytt pytt - de skjønar takknemlegheita!

1 kommentar:

  1. Så kjekt med nytt barnebarn! Og veldig kjekt å strikka til baby, settet var nydeleg! Og du veit eg liker grått, lekkert!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...