3/08/2016

Nisse før og pike etter!

Isoldes nissekone, som eg lagde til svigermor for leeeenge si, har kommet tilbake frå dødsboet.  Tenkte at eg burde gjøre noko med den store nissedukka! Har jo eit nissepar sjølv.  Så ho vart vaska på ullprogram.   Vekk med parykk, auger og munn.    Etter nokre "blinydagar"- så er forvandlingen blitt stor! 

Fingrane er ganske såre nå, etter å ha brodert hår med tynn tynn ulltråd!  Brukte nokre timar på detta, men er glad for at eg tok jobben. 

Ikkje spor av nissemor lengre-  hun er blitt skikkeleg forynga!   Ser ut som eg kan sy dukkeklær, sant?  Hm..  har juksa dualigt!  Brukte ein bluse (kjøpt i Edinburgh på moteshopp-  jajaja--- i 2002 var det mote)  Gøy å få det fort til og at det passa så greit!?
 

3 kommentarer:

  1. Ja, du får det til, det blei ei ungjenta av nissemor!

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...