3/17/2016

Strikka dukkeklær

Har eit prosjekt på gong.   Mann min- som satte meg på oppgava.  Han ville kjøpe inn dukke til basar, og ba meg strikka klær!!  Som eg ikkje har nok å strikka på/til???  hm...  jaja - det er no kjekt og då.  Tok fram nokre Målfrid Gausel bøker om dukkestrikk og satte igong.

Kjole m/veske og pannebånd, skaut og jakke, bukse og poncho.  Nå venter eg på ei engelske bok med dukkeklær, så får me sjå om da vart meir i garderoben.


Ponchoen har eg gjordt om frå eit babymønster (Pingouin)    Det enkleste plagget for små barnehender å ta på.
 

1 kommentar:

  1. Så kjekke dokkeklær, det blir ein flott gevinst!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...