4/05/2016

Ei veke på vent

Typisk å gå tom for garn, når ein berre mangle 2 cm på kragen.  Strikka poncho i Påskeveka.  Har sett på mønsteret lenge.  Mønsteret kom og i Strikk frå NU - 16.febr. d.å.    Var og i eit vekeblad i fjor ein gong.   Brukte Mayflower sitt easy care classisk (passa fint til strikkefasthet, og er 100 % ull)
 Gøy å strikka mønster der ein snurrer tråden rundt maskene. 
        Då eg ikkje tar meg så fint ut som modell,  så må eg syne katalogsida.  Tykjer de at detta er greit? 
      Eg har meldt meg ut av strikkesida på fb.   Ei adm. der meinte eg burde legge ut bilder av mitt produkt, og ikkje frå katalog.  Da hadde sjølvsagt tenkt, men fekk berre opp to bilder i innlegget mitt.  
      Eg var nok hårsår??!  Til mitt forsvar så like eg sjølv å sjå kvar andre har fått ideane frå.    Om eg henvise til blogg, så er det ikkje for å få monge "følgarar", berre inspirere til å kreere. 
        Tusen takk til alle de som kikke innom!

3 kommentarer:

  1. Poncho du har strikka deg, lekker farge. I bloggane våre kan vi heldigvis vise kor vi finn inspirasjon og idear. Synes etter kvart at desse strikkesidene kan bli i meste laget, så eg har ikkje lagt noko ut der.
    Vi får følgja kvarandre her, vi!

    SvarSlett
  2. Skulle sjølvsagt byrja føøre innlegg med "FLOTT"... problem med tastaturet i dag....

    SvarSlett
  3. Det blir då ofte spørsmål om kor ein har mønsteret fra, så det var ein merkeleg reaksjon du fekk. Er enig med Åshild, det er kjekkare å lesa blogg å følgja kvarandre der.
    Ponchoen var kjempefin, likte veldig godt det "vevde" mønsteret.

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...