4/13/2016

Lang vest i Kauni og Ask

Har mixa skikkeleg i vesten min.   Hadde så lyst å strikka mønsteret "vågå", men ikkje i kofte.  Hadde kofte i dette mønsteret då eg var 10 år (strikka av mor mi, så klart)    Fant eit mønster frå Viking - som gav meg ideen å skifta ut diagrammet til mitt ønske


 Fornøgd med blåfargane.  Men, tykjer at det lyse feltet med fletter, kansje vart noko dominerande??? Tenker ut ide om eventuell forandring her!!  Har tenkt på å brodere kryss i mellom flettene. Då i fargen som stolpene.   ......... 1,5 time etterpå -   kom resultatet 
Av Kauni har eg brukt to nøster a 150 gram -  av Ask frå Hillesvåg, har eg nytta 3 hesper a 50 gram.
Som tenkt så gjordt!   Det blei  ala Sidsel J. Høivik - broderte i nokre av flettene.   No er det ikkje så irriterande lengre!!

1 kommentar:

  1. Det løyste du fint, det går sikkert meir i ett med resten av mønsteret nå. Vesten var knallfin, du kan vera tolt av ditt eige design!

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...