4/28/2016

Strikka vårsett til Tjorven

Sio eg har bomma på garnmengde og står litt på vent med ei "Wiola-jakke" -   så har eg sysla litt med hagearbeid og dukkeklær.     Kjøpte canvassko til Tjorvendukka mi, frå ei dame frå egen gruppe på facebook.      Ser ut til at Tjorven er blitt ganske populær att!  Mi dukke er merka ratti frå Italia 1964. Ho er faktisk 1 år eldre enn meg - fniis --- og holder seg stadig like smilande og blid! 
Garderoben er strikka i alpakkagarn (bruker ennå opp litt rester)   Jakka er strikka med raglan.  Nickersen har smekke og seler under jakka.  Hårbåndet har forkorta omganger slik at det er smalast i nakken.   Alt er etter egen ide, har ikkje mønster.

Så må eg visa draumehagen frå flor & fjære utafor Stavanger!!  - slik ville eg hatt det, men klarer det nok aldri. I alle fall herlig med fridagar ute nå!  Det er kaldt til å være i slutten av april, men det kjem seg nok med varmen!

3 kommentarer:

  1. Ja, tenk å hatt ein slik hage, det er bare nydeleg!
    Tjorven blei så fin at :) God helg!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Flor og fjære? :) skal dit 22 juni jeg, gleder meg masse. Det er vår gave til mor, bursdagsgave. Hun har dag den 24, og hun ønsker så veldig å få oppleve denne plassen, etter å ha sett bilder på min pc. Vi gleder oss masse :) så søt dukka ble :)