4/21/2016

Strikkefasthet i babyull

Har erfart at det er stor forskjell å strikka i babygarnet til Drops og Gjestdal!!    Forsøkte meg på to forskjellige body frå Familiens Kreativ (magasin 14.mars d.å.)

Den første i babyulla til Drops.   Merka fort at elastiteten i garnet gjorde strikkefastheten noko rom, men ikkje der det er mønster.    Liker at garnet er så lent og mjukt.

Gjestdal si babyull er noko hesare i fibrane, men kom seg etter vask.   Veldig godt å strikka med, men ikkje hekla.  Strevde med å få fin picotkanten på den plommefarga bodyen.
Kongsemne og Setesdal, er namna på mønsteret.  Det er putlearbeid med kantane på desse små plagga. Begge er strikka i størrelsen 3- 6 mnd.

 Eg går litt tur når da vart tid og høve for det.   Har kjøpt meg nytt digitalkamera (Canon Ixus) - og har tatt da med for å testa. 
                  "Stigen", heter det her -  ein bitteliten rest av gamlevegen i bygda vår.

                                  Kvit Krokus ved ei forfalle hus i "Gretafjæra"

Stadig klå i fingra etter å strikka!!  Her har eg sendt etter garn frå tibialia.no
og vil strikka meg ei jakke



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...