5/16/2016

17.mai rosetter, blandt anna!

Det er utetid, da merkes  på håndarbeidsfronten.    Monge timar brukt i hagen, sjølv om da sikkert ikkje vise atte slik eg ønska!    Men, litt bomullstråd er teken fram og utav eit nøste til om lag 16 kr på Søstrene Grene; fekk eg to klutar.  

Hekla  tre lag med nationale fargar og brukte ein knapp både som pynt og bakpå.  Då går da ann å kneppe desse i eit knapphol, eller berre la dei ligge på bordet.   Såg ideen på nettet ein stad, men klarer ikkje leite fram den sida.

Eg er så glad for Ramsløken eg fekk i fjor- har overvintra og ser ut til å klara seg!!!!

I dag, den 16. mai - har mann min og eg, lada batteria oppe ved Bondhusvatnet her i Kvinnherad.  Man kan sjå ein flik av Folgefonna der. Vakkert det er i landet vårt!  Ha riktig fin 17.mai alle samen som kikke innom bloggen min!



1 kommentar:

  1. Fine 17. mai rosettar og smart løysing! Gratulerer med dagen :)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...