5/27/2016

Mi tjukke Wiola- vårjakke

...  ENDELEG ferdig!!!   Og det  ikkje for det var vanskeleg å strikka på pinner nr 6 mm, men heller alt rotet eg fekk med garn.     Kjøpte eit herlig garn frå Tibialia.no - tidlegare i vår.   Så gjekk eg først tom for den lyse beige fargen.  Men, etter kontakt pr. e-post så ordna det seg med garnet, sjølv om det var godt ut av sortiment.  Flott service må eg seie!    Då eg skulle strikka sjalskragen så klarte eg jammen å gå tom for den plommeraude fargen og.  Turde ikkje mase meir på eigar av Tibialia.  Difor søkte eg på nettet og fant Sweet Georgia i plommerødt.  Det eg ikkje klarte å sjå på den engelske sida, var at dette garnet var tynnare.    Men, si jakka er mi, så bestemte eg å dobla garnet og få avslutta kragen og sy den til.   I kjempevær og shorts, vart den montert.    På kalde kveldar er jakka heilt nydeleg å ha på.  Garnet klør ikkje!
 Antageleg kunne eg brukt sterkare fargar i broderinga??  Men, greit at dei ikkje er så markante!


                                                   jakka i  strikkebladet frå Norsk Ukeblad.
Mindypus 10 år -  svært selskapeleg av seg!  

1 kommentar:

  1. Det var ein staseleg jakke i flotte farger, godt det ordna seg med garn. Du var heldig med fargen og. Skal du nordover snart? Håper me treffes!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...