5/09/2016

Sommerkjoler til store- og lillesøster

Vips, så kom sommeren!!!  Og eg som held på med ei tjukk strikkejakke!  Bomullsgarn måtte fram når varmegrader steig opp mot 20 grader +

Kjøpte eit hefte frå Dale som heiter; Baby love spesial -  der fann eg kjolen til lillesøster.
Så rota eg fram eit gamalt sommarhefte frå Dale (212) -  kor storesøstera får sin tunika frå.
                                   Bomullsgarn frå Mayflower (da turkisa) og Søstrene Grene er brukt i arbeidet mitt (dukkeklær)
Har og hekla litt til dukka.  Kjøpte boka her brukt frå ei salgside (fb) - mykje artig

Eit par "lubber" er ikkje å forakta - det kan jo bli kaldt att?!  Brukte garn i frå Tibialia

Ellers blir det mest hagearbeid for tida.  Samt å være ute og nyte eksplosjon som skjer.  Morelltreet "poppa popcorn", nærast!   Og Azalea følger på med sitt blomeflor!




2 kommentarer:

  1. Åh, så flott det blomstra hos deg! Det er ikkje kome så langt her, men det blir grønt og fint rundt oss nå, herleg tid!
    Knallfine kjolar du har strikka i ein fei! Eg har ei jente som ønsker seg ny kjole, men det er eit sjal som må bli ferdig først.

    SvarSlett
  2. Sukk...! Heldige du Linda, strikker de nydeligste kjoler, og blomstene bare plopper opp rundt deg, er så nydelig att.... :) kjempekoselig blogg du lager

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...