6/09/2016

Dobbeltstrikka sokkar

Jammen, klarer eg å skaffe meg jobb!!!   Jubajuba, det her var vanskeleg.  Sikkert eit år si eg kjøpte meg ei engelsk bok med oppskrifter for dobbeltstrikk.   Har jo vore borti det før.  Strikka jo Budleia - veska i ein along med Zirkona som mentor!    På sokkeparet skulle det jo være fin hælfelling og tåfelling, og med nød og neppe klarte eg å få da til etter litt boka og etter litt hodet.    

   Til slutt valgte eg bare å gå for enkle striper og blader frå blomen - altså ikkje blomar på heile sokken.    Skulle nok hatt meir kontrastar på garnet,  men man lærer jo av sine feil.   

    Tross min flid og ergrelse, så er nå sokkane ferdig.  Alldeles mjuke og gode i passforma.  Mine- JA!   Si eg veit kor mykje arbeid det vart, så må eg ha dei sjølv!!

     Då var det enklare å strikka denna hengelua i rillestrikk.  Mønster henta ifrå strikkemagasin som wiola's vårjakke var i.  (sist blogg)
Så må eg ta med at vårt 6.barnebarn er komen inn i familien.   Tormund, vart fødd i Bergen siste søndag i mai! Heilt nydeleg skjønning!

3 kommentarer:

  1. Ååh, så herleg Tormund var! Heldige me som får bli besteforeldre :)
    Du har lagt ned mykje arbeid i dei flotte sokkane, så klart du må ha dei sjølv! Du held varmen i dei :)

    SvarSlett
  2. Wow ... kan tenke meg at det var en stor jobb å strikke de sokkene i dobbelstrikk, de var rålekre, så skjønner godt at du beholder dem selv, også med tanke på jobben du har lagt ned idem.
    Nydelig Tormund - kos deg og nyt sommeren med dine, og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg - håper vi sees igjen om ikke så lenge.

    Stor varm klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hjelpe meg så mye fint du har laget Linda - alt for lenge siden jeg selv har blogget, og da er det nok lenge siden jeg har tittet innom andre også, inkl din. Dette virket som en tidskrevende jobb gitt - men du verden så flott resultat, og sikkert kjempegode :) sommerklem fra meg