7/31/2016

Gåve vart gåvenett

I alle fall ein del av gåva, vart til nokre lettsydde poser til born.   Eg passa ein seniorkatt og såg om nokre blomar, då husfolket var i veg til Danmark.       For detta fekk eg så mykje at eg nesten skjemdes.  Det var jo ikkje så vanskleg oppgåve.  Men, til saken -  nokre lekre barnestoff  -- har eg nå sydd litt av.     Gjevar hadde rett, eg får kosa meg i dobbel forstand.   Være kreativ og sjølv kunne nytte posane til barnebarn eller til nyfødde komlingar!   Etter endt arbeidshelg (ekstrajobb) så kobla eg godt av med å sy litt.    

 8 stk forskjellige posar til enten nattdrakt eller leker -- kjekt å ha istaden for plastnett?!
                       Har ennå litt att av gåva.   Bånda eg har nytta, er kjøpt på Kid - for ein billeg penge. Da går fint ann å merka bandet med namn.  (tekstiltusj eller sprittusj)
I detta bladet, er det mønster på eit teppe - der eg liker mønsteret veldig godt!

 Dermed har eg satt i gong med nok ei jakke eller vest i alpakka.   Gøy å strikka.  Fargen heiter perlegrå, heilt nydleg pastell som eg likar! 

2 kommentarer:

  1. Kjekt med slike posar, til litt forskjellig. Kan jo brukast som "gåvepapir" med stort gjenbrukspotensiale.

    Det var eit nydelig mønster du strikkar, vert heilt sikkert ei lekker trøye av det prosjektet ditt!

    SvarSlett
  2. Fargen på jakken din er bare lekker og veldig fint mønster på den. Flott gåve du fekk og, kjempefine posar du syr!

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...