7/12/2016

Mariussokkar og hekla apekatt

Det er greit å gjere noko småplagg inni mellom større prosjekt.   Sokkestrikk og maskotthekling, er to ytterligheter av arbeid, --men slikt liker eg å kobla av med.   Ferieværet ser ut til å bli som det har vore desse vekene mine (for da mesta regn).   Kan ikkje klaga meir enn eg gjer her, må berre prøve gjere det beste utav det.  Tar gjerne strikketøyet med ut eg. Når barnebarn er på liggebesøk, for eksempel.  
 Mønsteret er strikka på pinne 2, 5 mm - resten av sokken i 2 mm.  Ikkje tjukkelubbar,   men svært greie i overgangane haust/vår.

    Kaffi med på tur .    Herlig å høyre bekken brusar og fuglar synga !

                   Norsk Ukeblad, utg. 26/16 - hadde med denne søte apekatten. Den hekla eg i dobbelt bomullsgarn.  Dermed vart den større enn mønsteret.  Augene vart og hekla og sydd godt fast, då er den er heilt babyvenleg. 

 Eit varp må eg seie --  var innom Coop Obs i Haugesund og kjøpte meg denne votteboka til Jorid Linvik.  Tips frå dotter Monica.   Berre 149 kr for alle desse flotte vottane.    

2 kommentarer:

  1. Det er godt å koma seg ut litt, og ikkje minst sitta ute med strikketøy og kaffi! Gode sokkar til kjølige dagar og ein kjekk apekatt :)

    SvarSlett
  2. Flinke du altså :) og du, den termosen din likte jeg særdeles godt, skulle hatt meg en ny selv, og dette ser ut som Green Gate, kjempesøt ;) kos uglemotiv du har blinket ut også :) klem på vei

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...