8/24/2016

Ikkje Nelly, men Mindykofta

Måtte jo ha mi eiga kattejakke, eg som har "rosettpus".  Anne Bergland som jobber med heimlause kattar, har designa "nellykofta".  Den er kjempefin i hennar fargar, men eg liker jo å gå eigne vegar. Difor brukte eg alpakka fin (sjøgrøn) kjøpt oppi Stjørdal på tur.   Trønderrosa -knappane, kjøpte eg og der. 
 Vår katt heiter Mindy, så må ta meg friheten å kalla jakka for Mindykofta mi - vonar eg blir tilgitt?
  Eg fant kattefargen i eit garn som heiter LaPerla (svarta fåret) Litt gulltråd i, men det gjorde ikkje noko.     Kjempegøy å strikka - brukte 10 dagar.  Lite montering.  Digga å starte ovantil med mønsteret først. 

4 kommentarer:

  1. Så stilig kattekofte, eller Mindykofte!! Den siste katten me hadde var og i dei fine fargane, men det er mange år sidan nå.
    Forresten, gratulerer med dagen! Håper dagen har vore fin :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker og neier! Har fått eit lite middagsbesøk av mine som bur innafor. Litt kake og kaffi vart det og. Mykje salutt på himmelen i dag. Lyn og torden !!!

      Slett
  2. Hei! Så fint å se at du har brukt andre farger på kofta! Den ble kjempefin :) Helt greit å kalle den Mindy-kofta på bloggen din ja :D
    Hilsen Anne Bergland ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk for din positive respons! Eg er beæra som får ros frå designaren bak kofta. Jakka er blitt favoritt!!!

      Slett

Siste feriestrikk på siste feriedag

Jammen vart eg hekta - på Norsk Sommer babyteppe.  Til og med lot meg freista på samstrikkgruppa på Ravelry.   Veit at det ikkje var noko k...