9/08/2016

Sokker, sitjekladd, nett og tunika

Joda, eg strikker i veg, men blogger mindre.  Det blir rett og slett ikkje tid.  Godt å ha strikketøy å ty til - det er avkobling for meg i alle fall!
Halvsokkar/nattsokkar i ein mix av alpakka og handfarga sokkegarn frå art yarn.

egentleg var mønsteret til ein rund vaskeklut, men eg tenkte det var like greit til rundt underlag.  Hekla kant rundt.  Tova to gonger - først 40 og så på 30 grader.  Fritidsgarn frå Sandnes er brukt.

Desse rosene fekk eg til dagen/bryllupsdagen for 15 dager si.   Dei har stått så fint. Har passa på med klypp på stilken og friskt vatn, kvar dag og då!!!

Hekla nett med rosepynt, etter fri fantasi.  Brukt Bomull/Lin garn frå Drops.  Naturfarga.

Har ikkje tatt med på ei stund kor flaksen eg har vore med etterbestilling av garn.  Trong to nøster til tunikaen min, av Miranda.  Kjøpte garnet på Moi for to år si - og nå to nøster i frå Nål og tråd (nettbutikk).  Akkurat same fargekode.  Dette er tredje gong eg opplever.  Heilt sant!

Sååå fornøgd med tunikaen min, Githa - designa av Linda Marveng.  Ho har fine fellingar og herlig snitt i mønstrane sine. Min tunika er i bomull, lin og litt acryl.  Litt forandring ble det. Litt lengre bråt og kortare avstand i mellom "bølgene".


2 kommentarer:

  1. Flott tunika, fine andre ting også, spesielt veska.
    Du gjør så masse, er ikke så rart at bloggen blir forsømt iblandt. Jeg har erfart at når den først har ligget en stund er det vanskelig å komme i gang igjen.


    SvarSlett
  2. Her var mange fine ting, den tunikaen var kjempeflott, og så heldig du var med garnet då!!
    Kjenner meg igjen med blogginga, nå på sommaren skjer det masse andre ting og. Får tru det blir betre tid til slikt nå framover ;)

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...