9/23/2016

Tid for sokkestrikk!!!

 Små og store "tottelotter" treng lune sokkar/tøfler til vinteren.   Paret med knappar er strikka i dobbel babyull og mønster frå nyaste Klumpelumpeboka.   Tøffelskoa er og i dobbel babyull  mønster frå DSA (du store alpakka)  

Nyaste strikkemagasin om sokkestrikk, måtte eg jo berre ha.   Det viser seg at dei tøflane frå DSA, er og med her.    Mykje fin insprasjon i heftet.   Strikka to par i frå dette mønsteret.   Det første i Novita strømpegarn frå Finland.  Der valgte eg hælen rettstrikka.  
 Så fekk eg lyst å prøve Aurora til Vikinggarn - som forslag i heftet.   Her strikka eg hælen med struktur.     Tykte at med multfifarga garn, så vart det ekstra fint med dette mønsteret!

4 kommentarer:

  1. Herlige små føtter som trenger og får flotte, varme sokker. Vi er heldige som har sånne gode småtasser i familien.4

    SvarSlett
  2. Vet ikke hvor det 4-tallet kom fra.

    SvarSlett
  3. Det er kjekt med litt forandring på enkle sokkar, fint mønster på dine, og stilige tøfler!

    SvarSlett
  4. Kjekt å strikka slike småplagg som varmar så godt :)

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...