11/26/2016

Berre to adventssokkar att.....

i skrivande stund!!  Si sist blogg har eg vore flittig med Tormund's kalender.  Vesleguten må jo og få ein heimelaga av mormor.   Han skjøner ikkje dette i år, men så er det jo greit med det som er gjordt!?  Eg har komponert ideen sjølv, så kan ikkje henvisa til mønster.  Brukt bomullsgarn og litt tjukt sølv og gull bandgarn.
 Eit par laaange sokkar er og kome av pinnane.   Desse er strikka i garnet "7 Brøder" frå Novita.  Mønster er og ifrå Novita.   Juksa litt her; brukte multifarga garn istaden for alle fargeskifta. 
No er det adventstid og eg merkar at tida flyr.  Mykje utfordringar på jobb, men trur eg skal kome i hamn med alle gåver og frakt av gåver.  Så gleder eg meg stort, då alle skal være samla hos oss på Julafta i år.    Vil så gjerna ønska alle ei fine tid! 

1 kommentar:

  1. Så flott adventskalender, og kjekt når mormor har strikka alle dei flotte sokkane!
    Dei store sokkane var kjempefine, lurt med multifarga garn!
    God adventstid til deg og!

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...