11/03/2016

"patent-hekling"

Av og til lønner det seg å kikka på slike youtube-videoar som poppe opp på facebook.  Aldri om eg hadde funne på å hekla slikt som her https://www.facebook.com/ایده-های-بافتنی-CrochetKnitting-Ideas-667497476694509/?hc_ref=PAGES_TIMELINE      
Så eg måtte bare teste om det var så enkelt?   Og det var det jo.     (håper de får opp videoen =)
 I dobbelt tynn alpakka la eg opp 83 lm - hekla rundt ei rad med halvstavar.  Deretter rundt og rundt til passe bredde. Altså lag halvstv. bakom det som danner > løkkene, slik at desse legg seg på framsida.  Tykte og baksida vart fin!!!  Nesten som pjona masker der.   Rosa har ein knapp bakpå, så den kan enkelt ta's av og på.        
 Av og til kjem da ynske om plagg eg har strikka for lenge si.  Deriblant Calometri /pannebånd med god elastitet og tilpassa hodemål med fleire knappehol.      Den grå i dobbel alpakka, den blå strikka i elastisk bomullsgarn.   Kjekt at vedkommande har brukt så mykje at ho vil ha nytt!! 

Denne lua heiter Gustav-lua og er frå siste KLUMPELUMPE-bok.  Garnet er egentlig svart merino superfine.  Ser grå ut her

2 kommentarer:

  1. Så smart og fint med patenthekling :) Fine plagg du har strikka. God helg.

    SvarSlett
  2. Patenthekling var veldig fint, ser ut som det er strikka. Det er utruleg kor det går an å variera teknikker med både heklekroken og strikkepinnar.
    Fine pannebånd og hua og. Ha ei god helg!