12/03/2016

Når nettene blir lange....

... og kulda setter inn.  Jau, då må mor strikka lubber til storeguten sin!  Kjedelige og grå, men veit at det er etterlengta gåve å få!    Eit dagstilbod på tjukt interiørgarn - kom i min veg.  Så då strikka eg ei pute på ein, to, tre.  Det var anbefalt pinne str 30 mm!!  Eg hadde berre 20 mm. 
                                                                          sokkane er str 46-47
 Monterte eit stykke fleeze bakpå puta og sydde i store trykknappar.  Vanskeleg å visa dimensjon på garnet.   16 masker tilsvare ca 43 cm i bredden!!!
Tok meg tid å brodere litt. 

Litt meir i sokkestrikk.  Mønster frå eit sokkehefte, kjøpt i haust.

Eg er ikkje noko syerske, men putla til ein gåvepose for nokon som kan!

1 kommentar:

  1. Her var masse fint! Og så strikka med pinne 20!!! Det høyres ikkje lett ut! Det tjukkaste eg har strikka med er pinne 9, eller eg har visst strikka med kosteskaft ein gang....he he!

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...