12/18/2016

tovelue og vottar

Har prøvd meg på litt "strikk og tov"- prosjekt att.   Vottane har eg fulgt oppskrift på og tova ein gong i maskin på hurtigprogram 30 grader, ilag med andre ull- klær.   Lua måtte eg tove to gonger, og den blei perfekt til slutt.  Enn så diger den var!
                   Trur lua før toving, målte 70 cm i omkrets og 40 cm frå bunn til topp!
 Måtte strikka toppen med noe grått garn frå Rauma, då det ikkje rakk til med burgunder/lilla/gråfarga garnet mitt frå England.   Men, vart ok med lus maska på i kontrastfarge, langs den grå kanten. Synes ikkje så godt her, dessverre!

 Forsinka julegåve som skal  med fly til Bolivia.   Dei var det mønster på i Allers sitt julehobby (nr44)
 Baksida av ein sjølvkomponert hals i alpakka og viscosegarn.  Knappane fekk lilla glitterlakk for å matche perlene.   Framsida kjem nedafor!   Kjempegreit å bli kvitt einslege nøster - brukt ca 130 gram.   Fargen på garnet er ikkje rettferdig framstilt i fotografia mine!
 Perlene vart strikka inn, via heklenål 1,5 mm.   Litt luksus, men lov å pynta seg av og til?
Då får eg berre ynskje God Jul!  Og tusen takk til "sjåarar"!  Eg veit ikkje om det er noko interessa for min blogg i den store verden.  Men, eg koser meg og får på ein måte laga meg ei dagbok over handarbeida mine!

1 kommentar:

  1. Fine arbeid som alltid hos deg! Eg tykkjer og det er greit å bruka bloggen som dagbok over det er lager. Det er greit å kunna gå tilbake å sjekka dersom det er noko eg lurer på.
    Fortsatt god jul!