1/08/2017

Hermegåsa

eller hermekråka, som eg seie på min dialekt!  Da er ikkje for å herma egentleg - når eg berre ser noko smart og fint i strikkeverden -- så må eg prøva meg.  Da er ein utfordring og veldig kjekt å få ting til uten oppskrift/mønster!!  Klart eg kunne kjøpt mønsteret til "leftover hat rut" til Johanne Lendin. ( står ikkje på pengane.)  Men, nå klarte eg da uten og eg er svært nøgd med ny måte å strikka opp  garnrestar.
  Brukte for da mesta Smart garn og pinne nr 3,5 mm
    Samenlikna med designer (nedafor) og mi felling - så vinne jo klart JL sitt design! 
   Men, desse handdukkene, har eg brukt for da mesta mønster til.  Lagde berre hatt på sjølvstyr )til guten),  og forlenga dei litt nedover der handa kjem inn. 
 Alt om håndarbeid nr 10/2016 - har mønsteret til desse.  Kjekke å gje til nybakte mødre.

2 kommentarer:

  1. Den hua har eg og sett på, fargeglad og fin. Du får til meste, og dokkene var kjekke.

    SvarSlett
  2. Kreativ som alltid, du Linda! Flotte hua og fine handdukker. Kjekt å rydda i garnrestane ved å bruke dei.

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...