1/10/2017

Skjerf i blanda garnkvalitetar

Det var kjempegøy å strikka detta

Shades of Wicklow -    skjerfet. Funne mønster på Ravelry.  Eg brukte for da mesta Suri og andre alpakkagarn.   Brukte berre to dagar når pinnestr. var 6,5 mm.   
Shades of Wicklow -    skjerfet. Funne mønster på Ravelry.  Eg brukte for da mesta Suri og andre alpakkagarn.   Brukte berre to dagar når pinnestr. var 6,5 mm.
Har og fått tid å hekla to handdukker til.   Kun grunnmønster er fulgt, resten er "dikta".  Prinsessa fekk krune og sjømann tversoversløyfe. 

   Så må eg ta med dusken eg monterte på ei lue.  Når det er hempe på dusken kan den flyttast til andre luer, eller enkelt ta's av ved behov.   Berre sy ein knapp inni lua ein vil ha dusk på.  Heilt sikkert andre som har kome på detta, men tar det med allikavel.  Gode råd kan godt delast?

5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Får ikkje opp teksten i bloggen. Skreiv at det er Shades of Wicklow scarf eg har strikka over to dager. Det fordi eg brukte pinner på 6,5 mm. Fant skjerfet på Ravelry. Designa av Martina Munroe. Så har eg hekla nokre handdukker til, samt pynta litt dei to frå før. Dusken kan enkelt tas av og knappes i forskjellige luer, bare ein syr knapp inni lua. Hempe på dusken.

      Slett
  2. Så smart med dusken som kan flyttast, kjempefin hue!
    Sjalet var veldig fint, kjekt mønster og fine farger.
    Knallkjekke dokker :)

    SvarSlett
  3. Ser aktiviteten er stor hos deg! Flott sjal og fine hue. Handdukkene er knas! Ønskjer deg ei god helg, kan vel det på ein torsdag?

    SvarSlett
  4. Nydeleg skjerf og hue, og artige handdukker :)