2/09/2017

"lothepus-lua", separert

Då ikkje lett toving i tørketrommel, hjalp på å minisere den altfor store lua -... ja, så tok eg saksa og klippa den altfor vide kanten av.  Fiska opp masker og strikka ny kant på rundpinne 3,5 mm og med åttebladroser i staden for same mønster.    Blir litt lei når alle strikker på same lua.   Tykjer fortsatt den er fin, men mest på ho Linni/ ikkje Linda - he he   Kansje kanten kan nyttast til noko anna??  Tar imot tips!


 Av to nøster toppull frå SandnesGarn, har eg strikka og tova denna veska.   Såg ein modell i skinn- så her er rein og skjær etterlikning.  Strikka ei slik veske før ein gong ( i blått) Den gav eg bort til ei venninne.  No hadde eg lyst på ei sjølv! Vanskeleg å fotografere veska slik at du får sjå kor "snedden" den er.  Den er dobbel må ein måte.  Hanken tres igjennom ei løkke på motsatt side.  

3 kommentarer:

  1. Det var smart å klippa den av og strikka på nytt. Og den nye hua kledde du godt. Veldig kul veske du har strikka og. God helg.

    SvarSlett
  2. Hua blei flott med ny kant, det var lurt! Super veske og!

    SvarSlett

Vest i bomull og " kutrekk"

Eg berre plundre videre med garn og strikkepinnar.   Og nokre av arbeida vart ikkje som tenkt!!  Når nokre barn klør av ull, som tenkte e...