3/11/2017

"head over heels" - sjal

Fekk ei gratis oppskrift på detta sjalet hos Laughing Hens.  (engelsk, ja)   Då eg hadde 1 nøsta på 100 gram av Nordlys/Viking garn - så dura eg igong med å strikka sjalet.   Fant ut at her måtte det kortast ned noko med økingar, for å få nok garn.   Da lot seg gjera på midtpartiet
Etter blokking (dvs. bløtt opp i vatn og lagt i press mellom to handkler, natta over) - vart sjalet langt nok og svært mjukt.

apropo "heels" ----  så angrer eg på desse vrangstrikka helane!!!   Strikka sokkane på pinne 2,5 mm i tynt sokkegarn.  Dobla garnet som forsterka hæl, men da vart for tjukt..   Skulle nok strikka slike striper som eg har under sokken.  Ergo, desse blir nok mine.

God helg!

4 kommentarer:

  1. Nydelig sjal og sokkene var jo fine, slipper å få hull på hælen med det første... ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. Det var eit nydeleg sjal i flotte fargar. Og fint mønster på sokkane. God helg.

    SvarSlett
  3. Lekkert sjal du har strikka, Linda! Også labbane er fine, heldigvis har vi moglegheit til å justere korleis vi lagar helar ut frå dei erfaringane vi gjer.

    SvarSlett
  4. Slike små sjal liker eg veldig godt, og ditt var i fine farger. Flotte sokkar og!
    Det er fart på pinnane dine for tida ☺

    SvarSlett

OL -lua for 2018

I siste "Familien" - 21/17- var det oppskrift på OL - gensere, pannebånd, votter og lue.  Satte igong med lua til vaksen.   Men, ...