3/04/2017

Stor krage med knapper

.... oppskrifta heter så i eit "Online"-hefte eg har.   Valgte å bruka to hesper (tilsamen 200 gram) Wollmeise garn.  No hadde eg verpa sååå lenge på detta ekslusiva garnet mitt.  Angrer ikkje at eg dobla garnet og brukte det slik.  Halsen/kragen, faller fint over skuldre og gjer eit toutch til ein einsfarga genser. 
   Lekker farge, heftet viser til og!

Mangla eit sjal i blått -  fiska  fram mønster på "frangiflutti".  Kjempegøy å strikka. 

Kjøpte ein pakke med garn og mønster frå Hifa --  (Hillesvåg fabrikk)  ull.no    ... for lenge si.  Måtte bruke ein annen gul og rødfarge, då eg var tom for dei to fargane.   Lagde dusk til lua, for å gje den eit meir personleg preg.   God helg til dykk alle! Og hjertleg takk for hyggelege tilbakemeldingar!

1 kommentar:

  1. Kreative dame, jammen held du fart på pinnane. Godt tilbehør er både kledeleg og nyttig. Her var det i tillegg stor variasjon. Takk for titten.

    SvarSlett

OL -lua for 2018

I siste "Familien" - 21/17- var det oppskrift på OL - gensere, pannebånd, votter og lue.  Satte igong med lua til vaksen.   Men, ...