3/24/2017

Vest av cotton viscose

1 meter att av 250 gram  - i str. M  - det er godt nytta garn.  Falt så for vesten til Drops/garnstudio 120-20.    Men, som de ser så brukte ikkje eg Fabel Print.   Den er jo nydeleg i det garnet,   men eg er absolutt nøgd med den i Cotton Viscose.   Skal bli fin over ei singlet eller kjole.    Gleder meg til vår og sommer! 

          Strikka på pinnenr 3 mm.  Ikkje så særleg glad i at viscosen henger seg litt opp i rue fingrar, men den gir ein fin glans ilag med bomullstråden.  

7 kommentarer:

  1. Stilig vest. Du er så effektiv.
    Så først nå Kvikk lunchen under her. Er lua for stor, er det jo bare å strikke litt til så har du en genser. Utrulig flink du.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Er visst noe dårlig på det her. Unskyder meg med ny telefon. Det ble to like kommentarer, prøvde å slette den ene, men når den ligger igjen på denne måten, ser det jo bare dumt ut. Så da skriver jeg like godt en til - for å forklare liksom. God helg Linda.

    SvarSlett
  4. Er visst noe dårlig på det her. Unskyder meg med ny telefon. Det ble to like kommentarer, prøvde å slette den ene, men når den ligger igjen på denne måten, ser det jo bare dumt ut. Så da skriver jeg like godt en til - for å forklare liksom. God helg Linda.

    SvarSlett
    Svar
    1. Men, tusen takk for at du prøver og feiler. Koselig å lese uansett om det ble i duplikat. God helg til deg også!

      Slett
  5. Veldig fin vest som vil pynta opp antrekket. Er veldig klar for sommar og sol her og. God helg!

    SvarSlett
  6. Du er så kjapp, søt vest du har laget Linda :)

    SvarSlett