4/27/2017

Birgit Tandberg's hals

Kom igong med litt strikking allikavell, etter nokre labre dagar i Påska.  På facebook- "strikkesida for alle", kjem da av og til godbetar eg får lyst å prøva.  Noko som denna geniale halsen!!  Lett å strikka, enkel å montera og god på! 
                Strikka i superfine merino frå "knit at home" - nesten 100 gram




og på Ravelry, finn eg mykje inspirasjon.  Som desse halvsokkane. Strikka frå tå og opp.  I Alpakka strømpegarn frå Sandnes.  Under eit nøste av kvar farge. 

yin yang knitty socks, om du vil søke dei opp 👿

4 kommentarer:

  1. Likte den halsen. Trenger noe enkelt til biltur i morgen. Hmm.
    Kule sokker.

    SvarSlett
  2. Veldig grei hals å strikka, og den er fin på.
    Flotte kattesokkar, du har fått fart på pinnane nå!

    SvarSlett
  3. Så morro å se halsen "min" :-) Flott var den, og fin blogg du har :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk like eins - kjekt for meg at designer gjer ros!

      Slett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...