5/28/2017

Byrja på eit" mesterstykke"

Føles i alle fall slik!!   Eg kjøpte den engelske strikkeboka TUDOR ROSES av Alice Starmore.  Denne har eg bladd i og drømt meg alldeles bort med  dei vakre plagga som er designa.  Henrik VIII sine Dronninger, nokre med kortare levetid enn andre koner generelt??.  De hugsar nok historia ?!!     Den 4. i rekka - Katherine Howard - har eg valgt meg ut.  Ikkje i dei fargane som er i boka, men som vil stå til eit grått strikkaskjørt eg har.  Google du på tittel og navn, kjem det opp monge fine foto frå boka og dei som har strikka i frå den. 
 Baksida (peplum), metta med "bobbins" for å halde garnendar på plass.   Eg starta rett før helga, 24.mai - trur eg blir rett.    Går slett ikkje fort.  Her må lesast nøye.  Strikkeutfordring "de luxe", inni mellom husarbeid/hagearbeid og turnusarbeid.  Har bestemt at detta skal eg ikkje haste med,  bare kose meg.    Ikkje godt å veta når neste blogg blir, med andre ord!
Bruker garnet Hjerte frå Hillesvåg (hifa)  I boka er det brukt tre blåfargar, eg går berre for to.  Grått og kvitt, får  halda. Nok styr med trådane som det er!!!! 
Me trives ute i hagen, både katten Mindy og meg.  Detta er den finaste tida på året - og tenk me har sommargrader! Heilt topp!

Cherrytomater, tar seg ut i drivhusest.  Ventar berre på blomar og tomatene skal kome.  Ei skive frå ei kjøpt tomat i butikken, er "mor" til to potter med store buskar. 

2 kommentarer:

  1. Dette blir kjempebra og morsomt. Jeg har boka og har bladd mye i den. Denne kunne vi jo tatt som en along. Eg har bare så masse halvferdig. Sukk!

    SvarSlett
  2. Det er visst ei stund sidan eg har lese bloggen din, det var så mykje nytt. DEN flotte kjolen, du kledde den godt!
    Nydeleg jakke hadde du strikka deg og. Og så det du har starta på her, litt av eit arbeid! På Raverly i gruppa til Nørdic Knitting Podcast, som eg skreiv litt om i bloggen min, har dei ein knitalong i strikk av Alice Starmore, du får melda deg på der ;-) Dei hadde ein episode om hennes design for ei tid sidan og. Lykke til videre!

    SvarSlett

Siste feriestrikk på siste feriedag

Jammen vart eg hekta - på Norsk Sommer babyteppe.  Til og med lot meg freista på samstrikkgruppa på Ravelry.   Veit at det ikkje var noko k...