6/02/2017

Tolmodstest

"Himmel og hav" for eit komplisert strikketøy!!!  Aldri følt meg så klønete på lenge - og er på randa til å gje opp!  puhhhhf.     Klarer bare nokre omgangar til dagen, for ikkje kasta alt i bosset.   Men,  er eg nok for sta og stolt til da!??
 Der heklenåla peiker, fann eg på å bare strikke vrangmasker ( takk for tips, Zirkona) - for så å hekle opp masker der etterpå.  Kroken har ei leppe for å låse tråden inne ei stund.  Den høyrer til ein strikkemaskin.  Veit ennå ikkje om det går, men akkurat nå gidder eg ikkje tenke så hardt på det.  Det er nok med 12 "bobbins" på baksida!!  
Eg måtte berre ha eit strikketøy til avlastning.   Lager eit stjerneteppe av dobbelt alpakkagarn. 

               Så har eg og øvd meg på symaskin.  Slippers i gjenbruksull.  Mønster i boka de ser
Denna vesle krabaten, var svært kontaktsøkande.  Høyrer til flokken i Bringedalsbygda, kor eg likar å gå tur.   Rett og slett "LEV LANDLIG"-idyll!   God Pinse!  (Eg må jobba) 

1 kommentar:

  1. Ja, dette såg verkeleg komplisert ut, men det blir heilt sikkert flott til slutt, heia, heia!! Blir spennande å sjå resultatet!
    Det er godt å triva til enklare arbeid innimellom, lekkert teppe og fine tøfler.

    SvarSlett