7/17/2017

bitteliten rapport

No veks siste arm på pinnane.   Men, sjølvsagt måtte eg gå tom for garn.    Og det berre nokre meter av den stålgrå fargen.   Tok kontakt med Hillesvåg, (hifa.no)  som heldigvis kunne senda berre 50 gram av eit hespe.  Rart at porto skal være dyrare enn garnet!??  I alle fall er eg berga for å få ferdig jakka snart.

 Det er monge finesser på jakka.  Blant anna nederst både på bol og arm.  Noko har eg prøvd å forenkla, men klarer ikkje å unngå alle trådskifta.  Fester litt undervegs.

   Eg har satt glidelås i genseren min, nokre år si.  Den klødde i halsen, så difor har eg bretta ned og hekla ein kant rundt.  Mykje meir anvendleg for meg.

1 kommentar:

  1. Det kjem seg, heia heia!
    Lurt med glidelås, og fint er det gjort!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...