7/20/2017

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkla løysingar på enkelte ting, så gjekk da jo fint.  Takk til  deg som har trufast heia på meg! " Gubben J" - knipsa nokre foto i solnedgong.  



 Var heime på Karmøy, her ein dagen.  Då MÅTTE eg innom handlehuset i Skudeneshavn, etter meir garn.    Det er leeenge siden eg har bevilga meg ein stor pose garn.  Filosofien var å strikka ut da meste av lager.     Stort utvalg i garn i butikken.

 Foreldra mine, var med "øyå rundt" - her var me nedom Ferkingstad hamn.  Trødde mykje her i 9-12 års alderen.  Passepike for søskenbarn.     Godt å mimra litt iblandt.
I dag har me hatt sommar i Herøysundet.  Eg har hekla koseklut - litt etter Inspirasjonsheftet- men, og litt fri fantasi 

3 kommentarer:

  1. Så koselig blogg Linda, og du verden så fin ei jakke du har laget, den er bare lekker til deg, så kledelig :) sommerklem til deg

    SvarSlett
  2. Jakken ble helt fantastisk! Fasong, farger, knapper, alle finurligheter....full klaff! Kjempeimponert!

    SvarSlett
  3. Wow!! Jakken satt jo som støpt på deg, kjempeflott!! Litt av eit arbeid du har hatt med denne, godt jobba!

    SvarSlett

OL -lua for 2018

I siste "Familien" - 21/17- var det oppskrift på OL - gensere, pannebånd, votter og lue.  Satte igong med lua til vaksen.   Men, ...