7/03/2017

Overmot på plass - berre armar att

No byrjar det å bli gøy!  Måtte montere og prøve på, og den sitter perfekt, - dronningjakka mi!
 Har bestilt grå metallknappar, i form av perler.   Trur det blir fint??  


Mannen min, har snekra trapp i hagen vår.  Etter ein ide eg såg i slottshage i Aberdeen for 12 år siden.
 Nyter fine dagar og at rosene blomstrer.  Gleder meg til ferie.  Snart min tur! Ellers må de ha fin sommar de som fylgjer meg her.  Takker for oppmuntrande ord i bloggen min!

2 kommentarer:

  1. Så bra at jakken er passeden blir flott! Rektig ei dronning verdt!
    Det blømer så fint hjå deg, nydelege roser.

    SvarSlett
  2. Den jakka blir fantastisk, mesterverk. Jeg har boka og koser meg med å. bla i den. Den trappa var ikke dum i en rosehage. Fortsatt god sommer til deg også.

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...