8/13/2017

Siste feriestrikk på siste feriedag

Jammen vart eg hekta - på Norsk Sommer babyteppe.  Til og med lot meg freista på samstrikkgruppa på Ravelry.   Veit at det ikkje var noko konkurranse, men eg vart så reven med.  Eg er stø mot lovnaden om å gjere eit arbeid ferdig før nesta! 

  10 dager er brukt på teppet mitt i for da mesta finullgarn. Brukte ein time å felle av 1064 masker.  Men, kjempegøy feriestrikk.
           Tusen takk til Tori Seierstad for super oppskrift.   Her kunne ein følga med på kor mykje prosent ein hadde strikka.  Nokre småfeil vart det.  Men, kven ser vell dei i sommarfloraen?

                         Broderte stilkar på løvetann, så den ikkje forsvann i den grå botn.

4 kommentarer:

  1. Der var teppe alt ferdig, godt jobba! Og nydelege fargar samen, det blei ei lekker blomstereng! Er så enig i at det var lett å bli hekta, eit spennande arbeid.

    SvarSlett
  2. For et koselig teppe. Frister veldig, men har en del som må bli ferdig først.

    SvarSlett
  3. Så fint det ble og på rekordtid. Godt jobba.

    SvarSlett
  4. Imponerende fart på sommerstrikken! Nydelig bildet der teppet vaier i vinden. Takk for pene ord!

    SvarSlett

Vest i bomull og " kutrekk"

Eg berre plundre videre med garn og strikkepinnar.   Og nokre av arbeida vart ikkje som tenkt!!  Når nokre barn klør av ull, som tenkte e...